Depel Geçişi 27 Aralık 2015 Pazar

27 Aralık 2015 sisli Pazar sabahında saat 07.00'de Aracımız Sezenler Sokak Atatürk Lisesinin önünden hareket etti. Ben ekibe CHP Genel Merkez binası önünden saat 07:15 ‘de katıldım. Eryaman kavşağından 3 arkadaşımızın da araca binmesi ile 12 kişiden oluşan ekibimiz yola koyuldu. Etkinlikten sorumlu rehberimiz Adil YAZIBAKAN’ın önderliğinde, artçımız Engin ALKAN, Raportör olarak da ben görevlendirildim.

Adil beyin yürüyüş hakkındaki bilgilendirmesinin ardından Engin beyin hoş süprizleri ve güzel dilekleri ile Beypazarı Mevlana dinlenme tesislerinde kahvaltı ve ihtiyaç molasının takiben başlangıç noktasına hareket ettik.

Ankara ve Beypazarı’nın sisli ortamından yürüyüş güzergahında yukarıya doğru çıktığımızda açık ve güneşli havanın sürprizi ile karşılaştık. Saat 09,50’de başladığımız yürüyüşümüze 12,55’de 20 dakikalık öğle yemek molası için zirvede ara verdik. Muhteşem manzara karşısında adeta büyülenerek çok güzel fotoğraflar çektik. Özellikler sis bulutu üzerindeki manzara çok güzeldi.Saat 14,30’ da dik bir inişin ardından orman yoluna vardık. Bu yolda bir taraftan muhteşem bir orman yolu , diğer taraftan dik uçurum ve sis bulutu görülmeye değerdi. Birde yürüş boyunca bıraktıkları izlerden ve Zafer beyin ısrarlı çağrılarının ardından , GEYİKLER’le karşılaşmamız ve hepimizin göz göze gelmesi en güzel anlardı.

Aracımızla buluşmak için orman yolundan dik bir inişle sis bulutunun içine girdik. Sis ve akşam karanlığı nedeniyle tepe lambalarını yakan arkadaşlarımızın yardımıyla saat 17,30’da buluşma noktasına vardık. Depel geçişi tamamlanmış oldu. Araç hareket ettikten sonra kaptanımıza geyikleri anlatırken lider geyiğin bizi uğurlaması günün son sürprizi oldu.

Bu yürüyüşü dört dörtlük gerçekleştirdikleri için rehberimiz Adil bey ve artçımız Engin beye teşekkür ederiz.